lørdag den 20. august 2011

Kærligheds brevet

Hej alle sammen.

Idag tænkte har jeg tænkt over hvad jeg nu skal skrive om, men jeg kunne ikke komme på noget at skrive så forfærdelig meget om. Så i dag sætter jeg en video ind som omhandler Guds kærlighed til os. Der vil blive sagt i starten: "De ord du hører nu er sande, de vil ændre dit liv hvis du åbner dit hjerte"! Lig mærke til det: "Hvis du åbner dit hjerte" altså åben dit hjerte til det i denne lille video, og tænk over hvad der bliver sagt!
Kærligheds brevet er taget ud fra forskellige skriftsteder som i kan se nede i højre hjørne.
Hvis jeg kunne give et råd så hør den til ende!
Den her video får virkelig de største følelser frem i mig. Jeg er altid på nippet til at græde efter denne video af glæde! Det er så stort for mig, med sådan et kærligheds brev fra Gud, jeg kan ikke beskrive det!  Jeg sidder altid og tænker over hvor meget han elsker os, uanset hvem vi er, og uanset hvad vi har gjort! GUD ER FULDSTÆNDIG PJATTET MED DIG!!! HUSK DET! Han kan ikke få nok af dig! Han velsigner dig med så mange ting! Skole, venner, det land du bor i. Alt du kan se er Guds ufattelige nåde! Du tænker måske, "hvad med krig?" Jamen, der kan jeg kun sige at Gud har givet os en fri vilje til hvad vi vil! Og så vil jeg så spørge dig! Vil du være Guds barn? Og nogle vil tænke, hvad indebære det at være Guds barn? Jo, du skal sådan set bare tro på Gud er der, og at han gav sin eneste søn for vores skyld! Det der med at bede tænker i måske også er et problem, men til det så vil jeg sige. Du kan bede på mange forskellige måde! Du kan bede ved hjælp af musik (lovsang), eller andre ting.. Jeg kan ikke forklare hvordan du skal bede.
Hvis du vil have hjælp til at finde noget lovsangs musik så spørg mig! Men igen. VIL DU VÆRE GUDS BARN? HAN VENTER PÅ DIG MED ÅBNE ARME!

Det var hvad jeg havde i dag. Ikke så langt men det siger mig så ufatteligt meget det her! Hvis i vil vide mere med at være Guds barn så spørg mig, med enten en kommentar, eller facebook..
Farveller

Ingen kommentarer:

Send en kommentar