torsdag den 4. august 2011

Interesting day...

Halløj derhjemme bag computerskærmen!

Lidt tid siden jeg har skrevet, og har nu fundet ud af, at jeg kan bruge noget af min tid på at fortælle hvad jeg laver, så det vil jeg gøre!

I dag har jeg været i Aalborg storcenter med min mor og lillesøster, rigtig fedt! Hvis man havde husket nok penge.... Kom i tanker om derude at jeg havde glemt penge, så det resulterede i at jeg gik rundt med sølle 70 kr. at gøre godt med. Men jeg fik købt noget, til en udenmærket pris. Jeg købte en grå t-shirt fra H&M og jeg synes den er møg fed. Sorry but there is no pictures..
Men samtidig med en hyggelig dag i Aalborg har jeg bare siddet på min flade, resten af tiden og tænkt over diverse ting og sager, så som det kommende skoleår, og mange andre ting angående dagligdag!
Men ellers stener jeg max der hjemme og ved ikke hvad jeg skal lave!
Jeg vil nu se frem til den kommende uge hvor der kommer til at ske fis gak og løjer med nogle af de bedste dudes!

Aaand out.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar