mandag den 5. september 2011

Prøvelser

Hej alle sammen.

Jeg var ude at gå hertil aften for at samle tankerne, og så kom jeg på det her emne her, og vil gerne dele det med jer!

Ja som sagt så var jeg jo ude at gå, og jeg hørte noget musik. Så skifter jeg musik og kommer forbi bandet Lifehouse, og tænkte at jeg skal bare høre den her sang! Sangen hedder Everything, og er lavet af Lifehouse, jeg  vil sætte sangen ind her. Men jeg vil have jer til at se med i filmen/musikken, da der bliver lavet drama over det her! Jeg vil fortælle videre bagefter i har set den video færdig! Dette dramastykke beskriver alle de store prøvelser for os mennesker!
Som sagt, viser den her video, så godt hvad for nogle prøvelser vi kan blive udsat for! Nogle prøvelser hvor satan prøver at holde os væk fra Gud. Og det lykkedes jo godt for satan og hans dæmoner i videoen til at starte med. (Gud er den mande i det hvide tøj, hvis i skulle være i tvivl)
Hvordan har i det når i ser den her video? Jeg tænker bare, hold da op, at sådanne ting kan ske. Vi kan blive distraheret fra Guds enorme kærlighed!
Der er flere pointer i dette dramastykke! Den første er, at du skal kunne sige fra, fra sådanne ting.
Den anden, hav nogle faste holdninger, så du ikke overskrider dem, og gør noget du ikke har lyst til i bund og grund. Jeg har nogle faste holdninger, for at jeg ikke for det dårligt med mig selv. Men alle fejler skal vi tænke på. Men det er ikke ens betydning med at sige: "hov nu lavede jeg en fejl, og så gøre den samme fejl igen senere." Det er svært, men med venners hjælp er den en smal sag, som du sagtens kan gennemgå.

Spørgsmål til det jeg har skrevet, eller dramastykket, så skriv til mig og spørg, lad være med at sidde og brænde inde med det.

Out...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar